HomeSeneste nyheder

Seneste nyheder

 04/10/2017
Dagsorden til opstaldermøde - følg linket http://www.rork.dk/index.php/medlem/opstaldning


 

01/11-2016

Fællesmøde for opstaldere/bestyrelse

 

Mødet afholdes i klubbens rytterstue mandag den 14. november 2016 kl. 19.30 - 21.30

 

Punkter til mødet skal være bestyrelsen i hænde senest mandag den 7. november 2016


  15/7-2016

* * * * Kære elevryttere - dressur * * * * *

Jeres faste underviser, Lea Damgaard, er i går søndag akut blevet opereret for en sprængt blindtarm. Hun vil i en periode være sygemeldt - Vi ønsker Lea GOD BEDRING!

Derfor bliver I mødt af en sød vikar, når I møder på jeres undervisningshold mandag, onsdag, torsdag og fredag.

Vi beder om alles forståelse, og beklager meget ulejligheden.

Rosenholm Rideklub
Bestyrelsen

22/7-2016

DONATIONER

Fra Lions Club Rosenholm har Rosenholm Rideklub modtaget et støttebeløb på kr. 3.000 til skumgummibomme og andet springudstyr. Vi siger tusind tak til Lions Club Rosenholm fordi de gang på gang prioriterer at støtte klubbens børne og ungdomsarbejde.

Fra TrygFonden har Rosenholm Rideklub modtaget kr. 10.000. Disse penge er en støtte til at afholde et førstehjælpskursus - undervisning i håndtering af skader for rytter. Vi forventer at udbyde dette kursus i efteråret 2016. Vi siger tusind tak til TrygFonden for den venlige støtte.

 logo lions2TrygFonden png


22/07-2016

Det er med beklagelse af Rosenholm Rideklubs bestyrelse må meddele, at 2 af bestyrelsens medlemmer (Joan Bakmand Jensen og Rikke Døssing) har valgt at udtræde. Bestyrelsen vil gerne sige dem begge tak for deres store indsats, og deres engagement for klubben. I deres sted indtræder Trine van Binsbergen (1. suppleant) og Anne-Louise Mostrup Davidsen (2. suppleant).Bestyrelsen har samtidig besluttet at fremrykke det ordinære bestyrelsesmøde, således at bestyrelsens næste møde vil blive 1. august 2016. Klubbens medlemmer vil straks herefter blive orienteret om planerne for klubbens fremtid med nye tiltag og aktiviteter.

 
Med venlig hilsen
Rosenholm Rideklub
Bestyrelsen

17/10-2015

Vi sælger skrabelodder til fordel for Diabetesforeningen. For hver lod vi sælger tjener klubben kr. 9,00 til klubben. Pengene vi tjener på salg af skrabelodder vil gå til klubbens nye udendørsbane og juniorudvalgets årlige tur til Christmas Show.

Der er mulighed for at hjælpe med salget enten lørdag den 31. oktober eller lørdag den 7. november Begge dage mødes vi i rytterstuen kl. 10. Mød talststærkt op og gør en god gerning for Diabetesforeningen, og giv samtidig en hånd til Rosenholm Rideklub og Juniorudvalget


 

05/04-2015

En aften fuld af visioner


31/3-2015

Forbud mod brug af mobiltelefoner - Læs videre her

 

 


 

 

08/03-2015

Husk at melde jer til vores stævnekursus 18.-19. april 2015


 

02/03-2015

Der afholdes medlemsmøde tirsdag den 10. marts med tema: Dansk Rideforbund og Antigdopingregler


 

20/12-2014

Julehilsen fra DRF

 


 

20/12-2014

Her finder I 2015 weekendvagt kalenderen

 


 

19/7-2014

Her  er den nye undervisningsplan (foreløbig) for 2014 / 2015. Se også hvad Lea vil undervise i!


 

08/07-2014

Mød klubbens nye medarbejdere her

 


 

13/06-2014

Læs mere om Hjælpermøde her

 


 

08/04-2014

Støt os på Rosernes dag


14/3-2014
Besked til alle opstaldere:
Der hænger et opslag vedrørende arbejdsweekender i stalden, og du skriver dig på efter "først til mølle" princippet.

 


 

27/2-2014
Stævneudvalget har taget den beslutning at aflyse weekendens fastelavnsstævne. Der har desværre ikke været særlig stor tilslutning til arrangementet
De af jer der har indbetalt pr konto og kontant bedes sende mail med kontonummer til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og de vil snarest blive tilbagebetalt.

/Stævneudvalget

 


 

16/2-2014
Dagsorden til årets generaforsamling finder du her ...


 

7/2-2014

Dagsorden for staldmødet er nu klar. Se mere under staldmødereferater under bjælken MEDLEM 

/Joan


 

6/2-2014

Privatrytterne springer på tirsdag i uge 7 fra kl. 9 til kl. 11

/Jacqueline


6/2-2014

Så er propositionerne klar til årets Fastelavnsstævne. Se mere her

/Stævneudvalget


2/2-2014

Indkaldelsen til staldmøde ligger nu klar her på siden. Læs videre her

/Joan


27/1-2014

Husk Generalforsamlingen 2014 - se mere her


25/1-2014

Der er nyt omkring søndagsspringningen


9/1-2014

Der er nyt fra bestyrelsen vedrørende undervisning i det kommende år. Læs videre her 


4/1-2014

Tjek aktivitetskalenderen ud i højre hjørne på forsiden. Der er allerede plottet en masse spændende aktiviteter og gøremål ind for 2014. Og vi vil da sætte stor pris på at i også sætter et X af i jeres kalender så I kommer og bakker op om jeres yndlingsklub :) 


18/12-2013

Se den seneste halplan her 


11/12-2013

Tirsdag den 17/12 er der ingen springning, så der kan rides i hallen fra kl. 19.00 


3/12-2013

Vi kører flis og salter ridebunden på torsdag kl. 20.00
Kom op og hjælp os og se evt. opslag på tavlen i stalden 


28/11-2013

Så er programmet klar for weekendens interne julestævne. Se mere her 


21/11-2013

Julestue på Rosenholm Slot
Rosenholm slot arrangerer julestue den 6.-7.-8. december. Rosenholm Rideklubs elever og ponyer er i den anledning blevet inviteret til at deltage i julestuen, og samtidig tilbyde trækture til besøgende

Læs mere her 


15/11-2013

Championat og klubpokallister ligger nu klar her på siden. Se under fanen MEDLEM.

/Webmaster 


 

13/11-2013

Så er propositonerne klar. Se mere her Julestævne 2013

/Sportsudvalget


27/10-2013

I aktivitetskalenderen finder I i fremtiden klubbens ferieplan 2013/2014. Så kan I altid se, hvilke ferier og helligdage, der ikke foregår rideundervisning.


21/10-2013

Mødekalender - her finder du datoerne for møder i bestyrelse og diverse udvalg. 


17/10-2013

Torsdagscaféen holder åbent torsdag den 31. oktober. Se menuen her


16/10-2013
Dressurkursus den 9.-10. november ved Lone Bang Larsen. Se meget mere om det her


 8/9-2013

Webmaster undrer sig meget!!! Men er der slet ikke nogen af vores dygtige ryttere som har nogen resultater de skal have indberettet og "blæret" sig lidt med på siden STÆVNERESULTATER under MEDLEM :)

/Webmaster 


 21/8-2013

Så er den nye ridehusplan blevet klar til oploading. Tjek den ud her :)

Vi skal have kørt flis ind I ridehallen. Og vi har arrangeret fælles "FÅ-LANGE-ARME-INDKØRINGS-AFTEN" søndag den 1/9-2013 kl. 19. Kom frisk og hjælp os med at få strøet flisén ud sådan at vores kæreste eje kan spankulere blødt rundt inde i ridehallen igen :)
Du kan tilmelde dig på listen oppe på tavlen i stalden.

 

/Bestyrelsen

 


 

 

26/7-2013

I fremtiden  sender RORK kun medlemsbeviser ud til sine medlemmer på opfordringer. Derfor, ønsker I et medlemsbevis, kontakter I bare klubben på flg. email: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Medlemsbeviser er ikke en nødvendighed, da kvittering for indbetaling af kontingent også til enhver tid er gyldig dokumentation.

/Bestyrelsen

 


 

 

18/6-2013
Sidste uge for elevundervisning vil være uge 26 ved udgangen af juni måned. Elevundervisningen starter op igen efter sommerferien mandag i uge 33. Vi starter vores nye sæson med et åbent hus arrangement søndag den 11. august 2013

/Bestyrelsen


 

13/6-2013

Privatspring er aflyst den 25/6-2013. Der er dog fortsat spring for elevrytterne.

 

/Jacqueline

 


 

27/5-2013
Den 1. og 2. juni vil der blive isat nye vinduer i Rytterstuen. Dette vil medføre en del hamren og skruen. Så hvis ikke man vil have en spændende ridetur så opfordre vi til at alle benytter de udendørs baner vi har. Og så håber vi jo selvfølgelig at vejrguderne er med os der :)

/ Bestyrelsen

 


 

26/5-2013
Springkursus den 15.-16. juni ved Christian Tang Nielsen. Se meget mere om det her

 


 

22/5-2013

Privatspring er aflyst den 28/5-2013. Der er dog fortsat spring for elevrytterne.

/Jacqueline


 21/5-2013

Rytterstuen og Sekretariatet skal males på lørdag den 25/5. Der kommer en maler og sprøjtemaler det hele af en omgang.
Vi i Caféudvalget og Sportsudvalget søger nogen venlige sjæle som vil komme og hjælpe os med at rydde tingene ud om fredagen. Vi starter omkring kl. 16.
Opgaven består blot på:
      *Ting ud af rummene
      *Afdække diverse ting
      *Let nedslibning og vask af Sekretariatets vægge

Beregnet tid ved nok hænder er max 1,5 time.

Smid en sms til Anne-Louise på 24 49 89 56 hvis i kan give en hånd med.

/Sportsudvalget og Caféudvalget

 


 

13/5-2013
Der har desværre været noget "dødt" herinde. Jeg, "webmaster", løb ind i noget sygdom og så blev sidens administrator password hacket så jeg ikke kunne logge ind. Rigtig rigtig øv siger jeg bare. Jeg har langt om længe fået det fikset ved hjælp af nogen venlige IT folk, og håber at siden fremover vil være beskyttet.

Anne-Louise/Webmaster

 


 

26/4-2013
Der er idag oprettet en stævneresultatsside, hvor alle vores dygtige og flittige medlemmer kan maile ind med deres flotte bedrifter. Den ligger inde under Medlem -> RORKs Stævneresultater. Her vil der forhåbentlig blive jævnligt opdateret med flotte resultater opnået i "byen". På siden fungerer JANTELOVEN ikke så det er ganske tilladt at prale :) og vise det frem man er stolt af at have vundet, uanset om det er en snolder lille sløjfe man har vundet ved det lokale dyrskue eller om det er en kæmpe pokal vundet ved OL....
Stævneresultaterne vil ikke kunne læses på denne side. Det er rytteren selv eller andre venlige sjæle der skal melde resultaterne ind til webmaster. Webmaster har ikke tiden til at lede efter jeres flotte resultater

Anne-Louise/Webmaster

 


 

15/4-2013

Tusind tak til alle jer, der til trods for det dårlige vejr valgte at sælge lodsedler til fordel for alle de børn, der er anbragt udenfor deres hjem. Denne søndag den 7. april solgte i i alt 185 lodsedler.

Vi har i denne omgang en holdkonkurrence og her er stillingen efter 1. omgang som følger

1. plads hold 'Dalton' med 49 solgte lodder
2. plads hold 'Bølle' med 39 solgte lodder
3. plads hold 'Mette' med 25 solgte lodder
4. plads deles mellem hold 'Natacha' og hold 'Simba' med hver 20 solgte lodder
5. plads hold 'Nikolaj' med 10 solgte lodder
6. plads hold 'Finke' med 9 solgte lodder

Jeg håber I vil følge op på dette fantastiske resultat med 2. omgang, som jo passende kunne være i forbindelse med Rosenholm Cup i den kommende weekend

HVEM SKAL VINDE HOLDKONKURRENCEN??

Kontakt Karin og få udleveret flere lodsedler. Tag kampen op og sørg for at der kommer rigtig mange penge på Mettes 'FUTTE' konto


12/4-2013

 

PARTRYTTERE SØGES:
Partrytter soges

 


 

7/4-2013

Hej Alle,

Tak til de mange, der mødte op i dag! Og tak for en bragende flot indsats!

Selvom I måtte følge i hælene på Kræftens Bekæmpelse i sne, slud og regn var i alligevel så dygtige at I solgte 185 lodder. Der er solgt for kr. 3.700,00

I har i dag givet Børnehjælpsdagen og alle anbragte børn i Danmark kr. 2.127,50, mens Mette har fået kr. 1.572,50 til den nye elevhest!

Tillykke til jer alle. Det er rigtig godt gået!

VI HAR STADIG 400 LODSEDLER, DER SKAL SÆLGES!

Derfor har i mulighed for at sælge lodsedler på jeres arbejdsplads eller lignende kontakt venligst kassereren på telefon 41103477 eller Karin på telefon 61303822.

Vi skal meget gerne have alle lodsedlerne solgt, så vi kan forære endnu flere penge til Børnehjælpsdagen, og give Mette mulighed for at købe en god hest til eleverne.

Tak til alle! Vi tror på et fortsat godt salg!

Med venlig hilsen Rosenholm Rideklub


6/4-2013

Navneændring af rideklubben og logo-konkurrence :)

Vi hedder nu Rosenholm Rideklub. Dette blev enstemmigt vedtaget til en ekstraordinær generalforsamling i klubben onsdag den 3. marts.

I forbindelse med at klubben ændrer navnet ønsker klubbens medlemmer også at ændre på klubbens logo. Derfor laver vi en logo-konkurrence, som vi opfordrer dig til at være med i. Måske bliver det dig, der er den heldige vinder af æren af at få netop dit design som klubbens logo og dit navn på hjemmesiden.

Det eneste du skal gøre er at putte dit forslag i postkassen (markeret med kassereren) nede i ridehallen inden mandag den 22. april

MVH. Bestyrelsen 


4/4-2013

Kære alle sammen!!

En lille hilsen fra Rosenholm Rideklubs kasserer 

Der er netop oprettet en opsparingskonto til jeres nye elevhest.

Kontoen hedder ”FUTTE”.

”FUTTE” er glad for der er allerede venlige mennesker, der er begyndt at give penge til formålet, men der skal jo mange penge til for at købe en rigtig god elevhest, der kan gå i Nuller Stampes hovslag!

Derfor, mød op på søndag til hyggeligt samvær, saftevand, kaffe og kage til alle 2-benede. Kommer der nogen på 4 ben finder vi gerne en gulerod.

Gør ”FUTTE” til en vrinskende glad opsparingskonto og ikke mindst, glæd Børnehjælpsdagen og alle de børn i Danmark, der i dag er anbragt udenfor deres hjem!!

Kærlig hilsen og held og lykke med salget

Rosenholm Rideklub/Kassereren 


 

Gå til toppen